2026 Dünya Kupası’nda Türkiye’nin, üçüncü ve son maçında ABD’yi 3-2 yendiği maçın ardından açıklamalarda bulunan Arda Güler, “Tüm eleştirileri haklı buluyorum. Onlar ne dese haklılar” dedi.
A Milli Takım’ın ABD karşısında ilk golünü atan Arda Güler, “Galiba maçtan önce benim üzgün olduğum, moralim bozuk olduğuyla ilgili bir şeyler söylemişsiniz. Şunu söylemek istiyorum, tüm eleştirileri haklı buluyorum. Onlar ne dese haklılar. Tabii ki bundan sonraki her maç bizim için, kendimizi telafi etmek için, kendimizi tekrardan kanıtlamak için, ülkemizi tekrardan mutlu etmek için bir şans olacak. İnşallah bunu başarabiliriz. Benim adıma dedikleri şeylerde haklılardı çünkü iyi oynamadım. Hiçbirimiz de iyi oynamadık. Ne deseler haklılar yani, onlara katılmamız lazım. Üzgün olup drama yapamayız. Kötü oynadık, elendik. Ne deseler haklılar. İnşallah bundan sonraki maçlarda telafi edebiliriz.” diye konuştu.
Arda Güler, Türkiye-ABD karşılaşmasının en iyi oyuncusu seçildi.




